قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل ستاد بحران استانداری ایلام گفت: آشیانه بالگرد امداد و نجات ایلام در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی می شود.

کلنگ زنی آشیانه بالگرد ایلام در هفته دولت

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، احمد کرمی در جریان بازدید معاون عمرانی از محل احداث آشیانه بالگرد ایلام با بیان اینکه آشیانه بالگرد با هدف فراهم شدن امکان برای استقرار بالگرد امداد و نجات در استان احداث می شود، اظهارداشت: سال گذشته 9 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد و 20 میلیارد ریال دیگر نیز امسال برای ساخت آشیانه بالگرد تخصیص‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه چهار هکتار زمین برای اجرای این طرح در نظر گرفته‌شده است، افزود: هم‌اکنون عملیات تسطیح زمین در حال انجام است و همزمان با هفته دولت کلنگ آغاز روند اجرایی آن نیز به زمین زده می‌شود.

مدیرکل ستاد بحران استانداری ایلام هدف از ساخت آشیانه بالگرد را فراهم شدن امکان برای استقرار بالگرد امداد و نجات در استان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: یکی دیگر از اهداف ساخت این آشیانه مداخله سریع بالگرد در مواقع بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی در استان است که در صورت بهره‌برداری از این طرح، ایلام می‌تواند به عنوان استان معین پروازی برای سایر استان‌ها تعیین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.